جراحی بینی در سنین پایین تر
مشاوره روانشناسی
جراحی بینی در سنین پایین تر
شنبه 5 مرداد 1398 ساعت 16:47 | بازدید : 337 | نویسنده : heiroo | ( نظرات )

نوجوانی دوره ای از زندگی است که فرد شروع به خودشناسی می کند. نوجوانان بیشتر وقت خود را در مقابل آینه سپری و به تغییراتی توجه می کنند که صورت و بدن دستخوش آن ها می شود. معمولا نوجوانان خود را بی نیاز از جراحی های زیبایی می دانند اما زمانی که نوبت به جراحی بینی می رسد، همه چیز فرق می کند. و بهترین سن برای جراحی بینی یک سوال اجتناب ناپذیر می باشد.

بینی عضو مرکزی صورت است که ورم دوران بلوغ در آن، بیشتر از سایر اعضا به چشم می آید و نوجوانان را نگران ظاهر خود می کند. به همین دلیل، اکثر نوجوان ها از والدین خود می خواهند که هرچه سریع تر برای عمل بینی آن ها اقدام نمایند. اما در چه سنی می توان جراحی بینی را انجام داد و بهترین جراح بینی در تهران چه سنی را به شما پیشنهاد میکند؟

بهترین سن برای جراحی بینی

معمولا دخترها بعد از اتمام ۱۶ سالگی و پسران بعد از ۱۷ سالگی می توانند برای انجام عمل بینی اقدام کنند. اما بطور قطعی نمی توان گفت که سن مناسب برای عمل بینی همین است. در واقع، هر زمان که رشد فرد کامل شود، می تواند جراحی های زیبایی از جمله عمل زیبایی بینی را انجام دهد. در غیر اینصورت، بینی بعد از عمل نیز به رشد خود ادامه داده و ممکن است با اختلالاتی همچون نازیبایی و نقص تنفسی روبرو شود. به همین دلیل است که جراحان درمورد عمل بینی در سنین پایین هشدار می دهند.

با عمل بینی چه چیزی را می توانید تغییر دهید؟

رینوپلاستی (rhinoplasty) یا جراحی بینی هم با اهداف زیبایی و هم با اهداف عملکردی صورت می گیرد. جراحی بینی عملکردی معمولا به منظور تنفس بهتر و رفع نواقص تنفسی مثل انحراف بینی یا بزرگ شدن شاخک های پایینی بینی انجام می شود. دلایل زیبایی و ظاهری عمل بینی شامل موارد زیر می شود.

  • تراشیدن قوز بینی
  • صاف کردن پل بینی
  • بزرگ کردن یا کوچک کردن سوراخ های بینی
  • تغییر شکل نوک بینی
  • بزرگ یا کوچک کردن بینی
  • بهبود ظاهر بینی بعد از یک ضربه و آسیب

عوارض و معایب عمل بینی در سنین پایین تر

نوجوانان ۱۴ یا ۱۵ ساله ای که برای جراحی بینی خود به ما مراجعه می کنند، اغلب از عوارض و خطرات آن بی خبرند و معمولا بعد از مشاوره تصمیم می گیرند که تا دوران بزرگسالی صبر کنند. اگر نوجوان هستید و قصد دارید بینی خود را عمل کنید، و یا اگر فرزندتان اصرار بر جراحی بینی در سنین پایین دارد، بهتر است معایب و عوارض آن را در زیر با دقت بخوانید.

  • هر نوع جراحی خطرات مخصوص به خود را دارد که قبل از اقدام به جراحی باید آن ها را در نظر گرفت. اما در بیشتر موارد، میزان بروزعوارض عمل بینی در داوطلب های مناسب بسیار کمتر است. بیهوشی را می توان یکی از خطرات جراحی بینی دانست که امکان دارد در سنین پایین تر به عوارضی جدی منجر شود. صدمه به تیغه بینی یا ایجاد شدن سوراخ در آن، مشکلات پوستی و گرفتگی بینی از دیگر عوارض احتمالی عمل بینی در سنین پایین تر هستند.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
نظر سنجی

نظر شما درباره وبلاگ؟

خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 823
بازدید کل : 40514
تعداد مطالب : 160
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مشاوران هیروو و آدرس heiroo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 160
:: کل نظرات : 2

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 2
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 19
:: بازدید ماه : 823
:: بازدید سال : 3311
:: بازدید کلی : 40514